Бражник, ВалеріяВалеріяБражник2023-12-102023-12-102023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165399В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведено маркетингове дослідження вподобань споживачів магазину з метою подальшого впровадження маркетингових комунікацій та покращення комунікації зі споживачами. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами на прикладі магазину роздрібної торгівлі будівельними матеріалами у місті Дніпро. Предметом дослідження є форми та методи інструментів комплексу маркетингових комунікацій магазину «Casa». Мета кваліфікаційної роботи: розробка рекомендацій щодо впровадження комплексу маркетингових комунікацій для залучення нових клієнтів та підвищення конкурентоспроможності. Положення, що захищаються: отримані результати дослідження та рекомендації сприятимуть підвищенню впізнаваності магазину, виділенню з-поміж конкурентів та збільшенню залучення клієнтів. Інформація щодо впровадження: результати даної кваліфікаційної роботі та рекомендації можуть бути застосовані досліджуваним підприємством «Casa» для вдосконалення маркетингової діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення основних завдань маркетингових комунікацій та план розробки і впровадження маркетингових комунікацій на підприємство. У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, аналіз ринку, PEST – аналіз, методи експертних оцінок (EFAS-, IFAS-аналізи), ABC-XYZ – аналіз, BCG-матриця, метод анкетного опитування.ukМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИТЕЙЛ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИКомплекс маркетингових комунікацій роздрібного підприємства на ринку будівельних матеріалівArticle