Макуха, Ю. М.Ю. М.Макуха2021-11-082021-11-082012Макуха Ю. М. Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства / Макуха Ю. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 54-55http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159334Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову перспективу. Вибір стратегії означає, що з усіх можливих шляхів розвитку і способів дії, що відкриваються перед компанією, вона обирає конкретний напрямок. Добре розроблена стратегія — основа підвищення конкурентоспроможності підприємства, сильної конкурентної позиції і формування такої організації, яка за допомогою удосконалювання структури управління і підвищення організаційної культури могла б успішно працювати у жорстких ринкових умовах.ukмаркетингова стартегіямаркетинговая стартегияспецифіка організаціїспецифика организациидовгострокова перспективадолгосрочная перспективаконкурентоспроможність підприємстваконкурентоспособность предприятиярозосереджене підприємстворассредоточенное предприятиеСпецифіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємстваArticle330.341.1