Матейко, Владислав МиколайовичВладислав МиколайовичМатейкоДементьєва, Наталія ВолодимирівнаНаталія ВолодимирівнаДементьєва2023-06-292023-06-292023Матейко В. М. Соціальні мережі як засіб просування бізнесу / Матейко Владислав Миколайович, Дементьєва Наталія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 723-725.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163859Зі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає. Саме тому маркетинг, як один із засобів просування бізнесу, у соціальних мережах набуває все більшого значення, і також займає важливе місце у системі продажів та комунікації будь-якої компанії.ukсоціальні мережіуправління прєктамимаркетингСоціальні мережі як засіб просування бізнесуArticle