Басенко, О. Е.О. Е.БасенкоДвірна, К. П.К. П.Двірна2024-05-272024-05-272024Басенко О. Е. Освітні традиції Києво-Могилянської академії та їх вплив на створення й діяльність колегіумів в Україні (XVIII ст.) / Басенко О. Е., Двірна К. П. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 211-213.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166972В першій половині XVIII ст. роль освіти в Україні значно зростає. Під впливом епохи бароко розвивається наука та культура. За зразком Києво-Могилянської академії створюються Харківський, Чернігівський та Переяславський колегіуми, в яких переважає вплив православної церкви, але з європейською системою викладання освітніх дисциплін.ukосвітні традиції Києво-Могилянської академіїколегіум в Україні (XVIII ст.)Києво-Могилянська академіяєвропейські заклади освітиОсвітні традиції Києво-Могилянської академії та їх вплив на створення й діяльність колегіумів в Україні (XVIII ст.)Article378.0994