Олійник, АртемАртемОлійникГерасименко, ТетянаТетянаГерасименко2023-11-232023-11-232023Олійник А. Формування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезоння / Олійник Артем, Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 43-45.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165261Потік туристів протягом календарного року об'єктивно схильний до сезонних коливань, які досить складно згладити. Залежність споживчого попиту на послуги підприємств туризму та рекреації від факторів сезонності (природно-кліматичних, економічних, соціальних, демографічних, психологічних, матеріально-технічних, технологічних) зумовлює постійне їх дослідження, оцінку та вироблення своєрідних, специфічних для кожної території рішень щодо зниження сезонної нерівномірності.ukкурортна сфера Новомосковського районутуризмтуристисчні послугиФормування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезонняArticle