Черняк, В. І.В. І.ЧернякОмельяненко, Ю. Б.Ю. Б.Омельяненко2018-07-102018-07-102015Черняк В. І. Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання / В. І. Черняк, Ю. Б. Омельяненко // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 50-53.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152834Збутову політику підприємства – виробника продукції слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. Основною задачею є створення умов для перетворення потреб потенційного покупця в реальний попит на конкретний товар.ukзбутова політика підприємствасбытовая политика предприятиязбут експортної продукціїсбыт экспортной продукциисучасні умови господарюваннясовременные условия хозяйствованияОсобливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарюванняArticle005.7