Предко, СвітланаСвітланаПредко2020-07-312020-07-312020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155905Об’єкт дослідження: виробнича діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «СКЛ Тандем». Предмет дослідження: методи аналізу та прогнозування продажів. Мета дослідження: зробити аналіз і прогноз обсягу продажів продукції в умовах підприємства. Методи дослідження: емпіричні методи, теоретичні, економіко-математичні методи та статистичні методиКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність полягає у можливості застосування запропонованих методів та підходів для оптимізації діяльності підприємства.Економічна ефективність полягає у важливості прогнозування продажів продукції підприємства, створення взаємовигідного співробітництва фірмвиробників і підприємств роздрібної торгівлі з тим, щоб через партнерські взаємини забезпечити виконання виробничих цілей і завдань обох сторін, а саме оптимізації рівня продажів і прибутку в короткостроковому періоді і створенні стійкої бази, в довгостроковому плані.ukПРОГНОЗУВАННЯсистемний аналізсезонністьтрендковзне середнєАналіз і прогнозування продажів в умовах підприємства СКЛ ТандемПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Предко Світлани Віталіївни групи 124-16-2 спеціальності 124 Системний аналізLearning Object