Веснін, А. В. А. В. ВеснінСістук, В. О. В. О. СістукБогачевський, А. О. А. О. Богачевський2020-09-302020-09-302016Веснін А. В. Аналіз напружено‐деформованого стану лакового покриття якірної обмотки тягового електродвигуна промислового автотранспорту / А. В. Веснін, В. О. Сістук, А. О. Богачевський // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : сб. науч. тр. международной. конф., г. Днепропетровск, 26‐27 мая 2016 г.. – Днепропетровск : НГУ, 2016. – С. 154-161.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156275У роботі розглянуто комп’ютерне моделювання напружено‐деформованого стану та результативного переміщення елементів ізоляції лобової частини якірної обмотки тягового двигуна кар’єрного самоскида БелАЗ‐75131 під дією температурних навантажень, що виникають під час виконання транспортної роботи на трасах з різним ступенем складності гірничотехнічних умов.The computer simulation of stress‐strain state and the resultant displacement of face of armature winding insulation components of BelAZ‐75131 open pit truck traction motor with temperature loads which occurs during hauling on routes with various degree of mining conditions complexity was considered in the paper.ukпромисловий автотранспорткар’єрний самоскидтяговий двигунякірна обмоткагірничотехнічні умовиметод кінцевих елементівнапружено‐деформований станindustrial automobile transportopen pit trucktraction motorarmature windingmining conditionsfinite‐element methodАналіз напружено‐деформованого стану лакового покриття якірної обмотки тягового електродвигуна промислового автотранспортуStrain‐stress state analysis of lacquer coating of industrial vehicle's traction motor armature windingArticle622.684