Цуркан, Альбіна ОлександрівнаАльбіна ОлександрівнаЦуркан2021-12-162021-12-162021-06Цуркан А.О. Управління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом (за матеріалами ТОВ «Малбі Фудс»)/ А.О. Цуркан. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 72 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159768Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом.. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано суть, завдання та основні принципи маркетингового управління; виявлено складові клієнтоорієнтованого управління; розглянуто переваги та недоліки впровадження клієнтоорієнтованого підходу в управління виробничим підприємством; проаналізовано сучасний кондитерський ринок України; надано організаційно-економічну характеристику підприємства та основних видів його діяльності; проведено аналіз фінансового стану та основних економічних показників підприємства; розглянуто конкурентне середовище функціонування ТОВ «Малбі Фудс»; запропоновано використання маркетингових технологій ідентифікації профілю споживача продукції ТОВ «Малбі Фудс»; впроваджено управлінські рішення для забезпечення клієнтоорієнтованого підходу у ТОВ «Малбі Фудс» та оцінювання їх ефективностіКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом.. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано суть, завдання та основні принципи маркетингового управління; виявлено складові клієнтоорієнтованого управління; розглянуто переваги та недоліки впровадження клієнтоорієнтованого підходу в управління виробничим підприємством; проаналізовано сучасний кондитерський ринок України; надано організаційно-економічну характеристику підприємства та основних видів його діяльності; проведено аналіз фінансового стану та основних економічних показників підприємства; розглянуто конкурентне середовище функціонування ТОВ «Малбі Фудс»; запропоновано використання маркетингових технологій ідентифікації профілю споживача продукції ТОВ «Малбі Фудс»; впроваджено управлінські рішення для забезпечення клієнтоорієнтованого підходу у ТОВ «Малбі Фудс» та оцінювання їх ефективностіukКЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД, КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ, КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ, SWOT-АНАЛІЗУправління виробничим підприємством за клієнтоорієнтованим підходом (за матеріалами ТОВ «Малбі Фудс»)Management of the production enterprise according to the client-oriented approach (based on the materials of LLC «Malby Foods»)Other