Фролова, В. Ю.В. Ю.Фролова2021-11-042021-11-042012Фролова В. Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / Фролова В. Ю. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 51-52http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159323У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.ukстратегічний маркетингстратегический маркетингконкурентоспроможність підприємстваконкурентоспособность предприятияринкові відносинирыночные отношенияРоль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствArticle330.341.1