Шустов, О. О.О. О.ШустовАдамчук, А. А.А. А.Адамчук2022-10-262022-10-262022Шустов О. О. Обгрунтування параметрів перевантажувальних робіт глибокого кар’єру при експлуатації комбінованого конвеєрно-залізничного транспорту / О. О. Шустов, А. А. Адамчук // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 68. – С. 103-114.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161827Мета. Удосконалення технологічних схем роботи перевантажувальних пунктів з обґрунтуванням параметрів їх роботи при відпрацюванні глибинної зони залізорудного кар'єру. Методика. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи дослідження: аналітичного, графічного й математичного моделювання, метод логічних інженерних рішень, порівняння варіантів й аналогій. Зазначені методи використовувались при обґрунтуванні параметрів роботи перевантажувальних пунктів при використанні комбінованого конвеєрно-залізничного транспорту, визначення кількості думпкарів від їх вантажопідйомності при нарощуванні виробничої потужності кар'єру по руді. Результати. Застосування розробленого пристрою для перевантаження скельних порід в залізничний транспорт, дозволяє скоротити транспортно-вантажний майданчик на 25-30 м, тим самим, знизити обсяг виїмки порід розкриву до 250-280 тис. м3, раціонально використовувати виймальних-навантажувальний і транспортне обладнання в одній лінії з скороченням часу завантаження думпкарів і формування штабеляukкомбінований конвеєрно-залізничний транспортвнутрішньокар’єрний перевантажувальний пунктглибокий залізорудний кар’єрперевантажувальний пристрійдумпкарОбгрунтування параметрів перевантажувальних робіт глибокого кар’єру при експлуатації комбінованого конвеєрно- залізничного транспортуSubstantiating the parameters of deep surface mine reloading works during operation of combined conveyor-railway transportArticle622.271:(622.682/.683)