Логвіненко, В. Г.В. Г.Логвіненко2020-09-292020-09-292016Логвіненко В. Г. Організація рефлексїї студентів дистанційної форми навчання / В. Г. Логвіненко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепропетровск, 26‐27 мая 2016 г.. – Днепропетровск : НГУ, 2016. – С. 579-585.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156261У статті розглядується питання організації рефлексії студентів ВНЗ у середовищі дистанційного навчання MOОDLE на прикладі курсу “Обчислювальна техніка та програмування”. Використання рефлексивної діяльності дозволяє значно підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу майбутніх фахівців.ruрефлексія студентівсередовище MOODLEдистанційний курснавчально‐пізнавальний процесОрганізація рефлексїї студентів дистанційної форми навчанняThe organization of the reflective of students by the distance form of learningArticle378:004