Пілюгін, Є. Д.Є. Д.ПілюгінПисьменкова, Т. О.Т. О.Письменкова2022-01-142022-01-142021Пілюгін Є. Д. Дизайн проектування навчального середовища / Є. Д. Пілюгін, Т. О. Письменкова // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 389-390http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159913Слово «дизайн» англійського та латинського походження, тому має безліч значень. В історичному сенсі поняття дизайн увібрало в себе кілька понять: «винаходити чи подумки формулювати ідею або сутність чогось»; «мати намір, прагнути до якоїсь мети», «призначати, визначати, вказувати». Таким чином, термін «дизайн» визначає два стани світу - те, що в ньому вже є, і те, що в ньому тільки може стати і є процесом створення речі, предмета, об'єкта з визначенням його функції. Навчальне середовище є важливою складовою ефективності існування складних освітніх систем з позиції сучасного дизайну. При проектуванні навчального середовища слід враховувати вплив багатьох факторів. Насамперед, це умови оточуючого середовища студентів, а саме освітленість аудиторії, температура повітря, комфортне місце за партою або столом та багато іншого, саме тому ми і долучаємось до понять ергономіки. Мета. Обґрунтувати необхідність дизайн проектування навчального середовища на прикладі навчальної аудиторії.ukдизайннавчальне середовищеДизайн проектування навчального середовищаArticle747