Бриндак, М.П.М.П.БриндакРазбойніков, О.О.О.О.Разбойніков2024-01-052024-01-052023Бриндак М.П. Особливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1 / Бриндак М.П., Разбойніков О.О. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 133-134.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165685Пружні й дисипативні елементи становлять основу віброзахисної системи автомобіля. В цю систему входять: підвіска, шини, сидіння водія й пасажирів. До підвіски відносяться всі конструктивні елементи, що з'єднують мости або окремі колеса з рамою або кузовом. Призначенням пружного пристрою підвіски є пом'якшення ударних навантажень і поштовхів, що передаються від коліс на несучу систему. Демпферний пристрій підвіски дозволяє гасити коливання кузова шляхом перетворення коливальної енергії в теплову за рахунок тертя. Напрямний пристрій визначає кінематичні характеристики переміщення коліс щодо рами або кузова і такі, що забезпечують передачу між ними зусиль і моментів.ukпідвіска автомобіляпідвіски автомобіля категорії М1автомобільний транспортОсобливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1Article629.113