Мірошніченко Анна Сергіївна2025-02-172025-02-172024http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169581Пояснювальна записка: 74 стор., 15 рис., 14 табл., 55 джерел, 3 додатки., презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: торгівельно-збудова діяльність комерційного підприємства. Мета дослідження: удосконалення методів формування асортиментної політики комерційного підприємства. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення дефініції асортиментної політики підприємства, сутності маркетингового забезпечення асортиментної політики сільськогосподарських підприємств та методичний інструментарій оцінювання ефективності товарного асортименту підприємства. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану підприємства ТОВ «AГPO КМP», ефективності асортиментної політики та конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення асортименту продукції і розвиток форм організації служб постачальницько-збутової діяльності, а також методів маркетингової діяльності на підприємстві. Ключові слова: МАРКЕТИНГ, АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОДУКЦІЯ, АГРОМАРКЕТИНГukФормування асортиментної політики комерційного підприємстваOther