Зозуля, КирилКирилЗозуля2023-12-112023-12-112023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165410У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою оновлення асортименту товарів. Об’єктом кваліфікаційної роботи є: процес поведінки споживачів та маркетингової товарної політики компанії. Метою кваліфікаційної роботи є: дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів. Предметом кваліфікаційної роботи є: теоретико-методичні аспекти дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення та маркетинговими дослідженнями. У роботі використано такі методи досліджень: метод кількісних опитувань, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.ukМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ОНОВЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВДослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарівArticle