Шарай Влади Андріївни2022-10-092022-10-092022-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161633Об’єкт дослідження – процес здійснення електронної торгівлі в компанії. Предметом дослідження – теоретичні, методичні та практичні методи підвищення ефективності електронної торгівлі. Мета дослідження –теоретичне обґрунтування та розробка практичних підходів щодо підвищення ефективності електронної торгівлі в компанії VP – COINS, що дозволить залучити більше клієнтів та підвищити доходи компанії. Методи дослідження. В роботі використано наступні методи дослідження: аналізу та синтезу - для визначення поняття електронної торгівлі; метод економічного аналізу – оцінки показників ключових метрик воронки продаж; метод наукового узагальнення – для формулювання стратегії просування та загальних висновків. Отриманні результати. У першому розділі досліджуються теоретичні основи поняття та сутності електронної торгівлі, її особливості, а також напрямки підвищення. Розглядаються показники ефективності електронної торгівлі. Другий розділ присвячений оцінці діяльності компанії VP – COINS та обґрунтуванню напрямків підвищення ефективності процесу електронної торгівлі. У третьому розділі розроблені рекомендації щодо удосконалення стратегії просування інтернет магазину VP – COINS, здійснюється аналіз ефективності електронної торгівлі.ukВОРОНКА ПРОДАЖ, ЕЛЕКТРОННА ТОРГІВЛЯ, МЕТРИКИ, ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ, РЕКЛАМА, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ, SEO - ОПТИМІЗАЦІЯ, SMM – ПРОСУВАННЯ.Напрями підвищення ефективності електронної торгівліOther