Коханчик, НаталіяНаталіяКоханчик2020-05-132020-05-132019http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155307У спеціальному розділі проведено системний аналіз об’єкта, побудована функціональна модель системи, а також її декомпозиції. Для вибору нового обладнання використано метод аналізу ієрархій, для підбору оптимального рекламного носія побудована експертна система, а для прогнозування зросту прибутку використаний метод ковзної середньої. Практична цінність отриманих результатів полягає у полегшенні процесу вибору нового обладнання, а також покращенні якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження експертної системиМета досліджень: покращення ефективності роботи підприємства шляхом зміни обладнання, підвищення якості клієнтського обслуговування шляхом впровадження експертної системи для підбору оптимального рекламного носія та прогнозування зросту прибутку компанії після зміни обладнання з вирахуванням терміну окупності придбання.Предмет досліджень: методи з систем підтримки прийняття рішень та інформаційні системи в процесі вибору нового обладнання та створення експертної системи для покращення якості клієнтського обслуговуванняПрактична цінність отриманих результатів полягає у полегшенні процесу вибору нового обладнання, а також покращенні якості обслуговування клієнтів шляхом впровадження експертної системи.ukзадача виборуМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙекспертні системиінтелектуальні системиметод ковзної середньоїметод хольта-вінтерсаАДАПТИВНЕ ЗГЛАДЖУВАННЯзважена ковзна середняОбрання нового обладнання та покращення якості обслуговування ТОВ «Лайт» шляхом розробки системи підтримки прийняття рішень та експертної системиПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Коханчик Наталії Сергіївни групи САіт-15-2 напряму підготовки 124 - Системний аналізLearning Object