Горпинич, О. В.О. В.Горпинич2017-10-032017-10-032014Горпинич О. В. Формування результатів навчання при компетентнісній парадигмі вищої освіти // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 417-426.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150343На підставі аналізу нормативно-правового забезпечення вищої освіти згруповано складові результату навчання при компетентнісній сутності змісту освіти, наведено досвід формування вимог до результатів навчання Міжнародним інженерним альянсом, визначена послідовність формування освітньої програми з урахуванням вимог системи праці.On the basis of the legal provision of higher education learning outcomes are grouped components in competency essence of educational content are forming experience requirements for the learning outcomes of the International Engineering Alliance, The sequence of formation of educational programs to meet the requirements of the system work.ukрезультати навчаннякомпетентностісистема праціНаціональна рамка кваліфікаційзміст навчанняосвітня програмаlearning outcomescompetenciesthe system worksthe National Qualifica- tions Frameworkthe content of educationeducational programФормування результатів навчання при компетентнісній парадигмі вищої освітиSequence of the educational programs formation to meet the requirements of the system of laborArticle378.14.015.62