Юрчишин, М.М.Юрчишин2024-07-052024-07-052024-07http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167273У спеціальному розділі розглянуто основні статистичні методи та моделі в аналізі розширення ринку та моделі, а також кореляційний аналіз для вивчення взаємозв'язків на міжнародному ринку пластикових виробів. Розділ також містить емпіричну перевірку моделей.Метою дослідження є вивчення процесів управління сталим розвитком виробничого підприємства, розроблення його стратегії та проектів розвитку для збільшення конкурентоспроможності в умовах складного ринкового середовища.Практична цінність отриманих результатів може сприяти формуванню ефективних стратегій поведінки на ринку розширення послуг для Європи та за кордон та створенню умов для його безпечного розвитку.ukстратегіяСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗРеалізація стратегії збільшення долі ринку в умовах конкурентного середовища на прикладі підприємства ТОВ «ФлагманLearning Object