Cемененко, Л. П.Л. П.CемененкоГлавчев, М. І.М. І.ГлавчевГлавчева, Ю. М.Ю. М.Главчева2017-03-312017-03-312015Cемененко Л. П. Формування бренду вченого / Л. П. Cемененко, М. І. Главчев, Ю. М. Главчева // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 10-11 вересня 2015 р., Львів. - Львів, 2015. – С. 22-27.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148992Розглянуто комплекс заходів щодо представлення наукового доробку українських учених у світовому інформаційному просторі задля підтвердження їх високого професійного рівня, налагодження комунікацій українських науковців з ученими світу, підвищення індивідуальних рейтингових показників авторів, видань та установ.This article examines complex action plan regarding the representation of the scientific achievements of Ukrainian scientists in the global information space in order to confirm their high professional level, strengthen the communication with scientists from all over the world, and improve rating parameters of authors, publications and institutions.ukавторський ідентифікаторавторский идентификаторавторский профильавторський профільбренд ученогобренд ученогооткрытый доступ к научной информациивідкритий доступ до наукової інформаціїінформаційний ресурсинформационный ресурскуратор содержаниякуратор змістунаукові комунікаціїнаучные коммуникациисервисы интернет для ученогосервіси інтернет для науковцясистема управління бібліографієюсистема управления библиографиейстратегия публикациистратегія публікаціїbrand of scientistsscientific communicationcollaborationinteractionauthor profileauthor identificatorORCIDDOIbibliography management systemInternet for scholarcurator of contentpublication strategyopen access to scientific informationinformation resourcesФормування бренду вченогоFormation of the scientist brandArticle001