Половко, Олександра СергіївнаОлександра СергіївнаПоловко2022-07-202022-07-202021-06Половко О.С. Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління асортиментом (за матеріалами ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод»)/О.С. Половко. Дніпро :НТУ «ДП», 2021. 69 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161266Кваліфікаційна робота ступеня бакалавра спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт дослідження – управління асортиментом продукції підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування ефективності рішень у сфері управління асортиментом продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретико-методичні основи управління асортиментом продукції на промисловому підприємстві; проаналізовано господарську діяльність та асортиментну політику ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод», зокрема здійснений аналіз ринку збуту експортної продукції; запропоновано проект заходів з оптимізації асортименту продукції ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод»; сформовано модель оптимізації асортименту продукції підприємства; сформовано маркетингову стратегію щодо вдосконалення дистрибуції та заходів по просуванню товарів на ринку; визначено ефективність запропонованих заходівКваліфікаційна робота ступеня бакалавра спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт дослідження – управління асортиментом продукції підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування ефективності рішень у сфері управління асортиментом продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретико-методичні основи управління асортиментом продукції на промисловому підприємстві; проаналізовано господарську діяльність та асортиментну політику ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод», зокрема здійснений аналіз ринку збуту експортної продукції; запропоновано проект заходів з оптимізації асортименту продукції ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод»; сформовано модель оптимізації асортименту продукції підприємства; сформовано маркетингову стратегію щодо вдосконалення дистрибуції та заходів по просуванню товарів на ринку; визначено ефективність запропонованих заходівukАСОРТИМЕНТ ПРОДУКЦІЇ, УПРАВЛІННЯ, ПІДПРИЄМСТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ, УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯОбґрунтування ефективності рішень у сфері управління асортиментом (за матеріалами ПАТ «Придніпровський ремонтно-механічний завод»)Substantiation of efficiency of decisions in the field of assortment management (based on the materials of Public JSC «Prydniprovsky Repair and Mechanical Plant»)Other