Прядко Вадима Сергійовича2022-10-152022-10-152022-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161655Пояснювальна записка: 84 стор., 9 рис., 8 табл., 55 джерело, презентація PowerPoint. Об’єктом дослідження є антикризове управління. Метою роботи є обгрунтування та розробка методичних рекомендацій щодо вдосконалення антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг в сучасних умовах бізнес-середи. У першому розділі визначено теоретичні основи антикризового управління, узагальнено наукові підходи до вдосконалення антикризового управління компанією. У другому розділі був проведений аналіз ринку поліграфічних послуг в Україні, надано характеристику діяльності ТОВ «Марцек Дніпропак» та здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища функціонування компанії. У третьому розділі було обґрунтувано напрями антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг ТОВ «Марцек Дніпропак» та надано рекомендації щодо оптимізації витрат в кризових умовах.ukПІДПРИЄМСТВО, БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ, АНТИКРИЗОВЕ ПЛАНУВАННЯ, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНА ГАЛУЗЬВдосконалення антикризового управління бізнесом у сфері надання поліграфічних послугOther