Кусова, Анна АндріївнаАнна АндріївнаКусова2021-09-302021-09-302021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15915471 сторінка, 11 рис., 7 табл., 27 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності торговельного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади, а також практичні засади управління ефективністю діяльності підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й обґрунтувати процес управління ефективністю діяльності торговельного підприємства.ukМАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, ТОРГІВЛЯ, РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, НАПРЯМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ТОВАРНА ПРОДУКЦІЯПідвищення ефективності діяльності торговельного підприємстваOther