Студенікіної Надії Віталіївни2020-07-172020-07-172020-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155627Об’єкт дослідження – є процес управління підприємницькою діяльністю в сфері електронної торгівлі. Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління інтернет-магазином. Мета роботи – визначення методів удосконалення торговельної діяльності підприємства. Методи дослідження – метод систематизації, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи організації та розвитку інтернет-бізнесу в сфері торгівлі. Визначені понятті і сутність інтернет-торгівлі, моделі та технічне забезпечення ведення e-commerce. У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності інтернет-магазину «Rozetka.ua», проведено аналіз діяльності компанії на підставі SWAT-аналізу та розроблена бізнес-модель Canvas. У третьому розділі наведено напрями удосконалення торговельної діяльності ТОВ «Розетка.УА» на підставі порівняння та аналізу найближчих конкурентів компанії.ukІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ, МОДЕЛЬ ТОРГІВЛІ B2B, МОДЕЛЬ ТОРГІВЛІ B2C, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ОХВАТ КОРИСТУВАЧІВ, ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС.076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Удосконалення торговельної діяльності підприємств у інтернет середовищі"Other