Проців, В. В.В. В.Проців2024-03-212024-03-212013Проців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 81-88http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току.ukнаучная публикация НГУ 2013рельсовый тормозторможение шахтного поездашахтный рельсовый транспортшахтний рейковий транспортГальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової коліїArticle622.625.2