Кістанова, ВалеріяВалеріяКістанова2023-02-022023-02-022022-06-10http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162134Пояснювальна записка: 82 с., 8 рис., 19 табл., 5 додатків, 47 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан, динаміку та маркетингову діяльність підприємства, що працює на ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження конкурентних переваг на ринку послуг аутсорсингу, з метою удосконалення маркетингової стратегії і операційно-тактичної діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства з просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування можливості перспективного напряму розвитку маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет у майбутньому, сформування та аргументування рекомендації щодо коригування наявної маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює маркетинг послуг з просування бізнесу в мережі Інтернет, для покращення роботи підприємства. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного планування та переддипломної практики. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку послуг. Соціально- 5 економічна ефективність роботи полягає у комплексному аналізі внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює маркетинг послуг з просування бізнесу в мережі Інтернет. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. У роботі використано такі методи досліджень: якісні методи маркетингових досліджень, аналіз мікросередовища, аналіз макросередовища, аналіз конкурентів, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.Пояснювальна записка: 82 с., 8 рис., 19 табл., 5 додатків, 47 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан, динаміку та маркетингову діяльність підприємства, що працює на ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження конкурентних переваг на ринку послуг аутсорсингу, з метою удосконалення маркетингової стратегії і операційно-тактичної діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства з просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування можливості перспективного напряму розвитку маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет у майбутньому, сформування та аргументування рекомендації щодо коригування наявної маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює маркетинг послуг з просування бізнесу в мережі Інтернет, для покращення роботи підприємства. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного планування та переддипломної практики. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку послуг. Соціально- 5 економічна ефективність роботи полягає у комплексному аналізі внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює маркетинг послуг з просування бізнесу в мережі Інтернет. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет. У роботі використано такі методи досліджень: якісні методи маркетингових досліджень, аналіз мікросередовища, аналіз макросередовища, аналіз конкурентів, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.ukІНТЕРНЕТ, МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ, АУТСОРСИНГ, ІНТЕРНЕТ ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГПросування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу