Миронишина, О. В.О. В.Миронишина2013-05-282013-05-282007-12-12Миронишина О. В. Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії / Миронишина О. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 4. – С. 86-95.2073-9982http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/390У статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної позиції (на основі профілю можливостей та умов інноваційного середовища) і модель інноваційного процесу, пристосована до умов фармвиробництва. In article the principles of formation of innovative potential are formulated, the complex of innovative criteria and the concept marketing-mix (in view of features of pharmacy) is developed. The estimation method of an innovative position (on the basis of opportunities profile and conditions of the innovative environment) and model of innovative process, applied in conditions of pharmmanufactures, is offered.ukмаркетингове формування інноваційного потенціалупідприємства фармацевтичної індустріїМаркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустріїArticle