Папіж, Ю. С.Ю. С.ПапіжЧернишенко, Ю. В.Ю. В.Чернишенко2018-07-102018-07-102015Папіж Ю. С. Теоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльності / Папіж Ю. С., Чернишенко Ю. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 38-40.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152830Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства, особливо у контексті здійснення ефективної зовнішньоекономічної діяльності.ukтеоретична засадатеоретическая основапродукція підприємствапродукция предприятияпідвищення ефективностіповышение эффективностиекспортна діяльністьэкспортная деятельностьТеоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльностіArticle005.7