Малєєва, ТетянаТетянаМалєєва2024-01-052024-01-052023-12-08http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165716У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу банківської установи та запропоновані заходи щодо вирішення маркетингової та управлінської проблеми банку. Об’єкт розроблення: формування комплексу цифрового маркетингу банківської установи та його інструментів. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз застосування цифрового маркетингу банківської установи, пошук шляхів підвищення ефективності застосування цифрового маркетингу банківської установи. Положення, які захищаються: застосування цифрового маркетингу банківської установи сприяє вирішенню маркетингової проблеми, яка полягає у збільшенні клієнтської бази банку, за рахунок розробки вдосконалення цифрового маркетингу. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження були апробовані на міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing». Дані досліджень та маркетингові заходи, запропоновані в кваліфікаційній роботі мали практичне застосування в розробці та проведенні рекламних кампаній АТ «АБ «РАДАБАНК». В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод експертних оцінок (при оцінці внутрішнього та зовнішнього середовища, а також у конкурентному аналізі), методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, методи опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, методи портфельного аналізу (матриця GE/McKinsey).ukЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, БАНКІВСЬКА СФЕРА, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇАналіз і використання цифрового маркетингу банківської установиArticle