Онищенко, Г. А.Г. А.Онищенко2018-01-262018-01-262017Онищенко Г. А. Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / Г. А. Онищенко // Філологічні науки. Збірник наукових праць студентів та викладачів факультету. - Дніпро : Акцент ПП, 2017. – С. 221-222.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010Попри поширення в сучасному світі комп‘ютерних технологій, завдяки яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення – ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини.ukграмотністьграмотностьорфографіяорфографиясередня загальноосвітня школаМетоди навчання орфографії в середній загальноосвітній школіArticle81.161.2