Гайдар, В. В.В. В.ГайдарМалієнко, А. В.А. В.Малієнко2022-01-112022-01-112021Гайдар В. В. Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу / В. В. Гайдар, А. В. Малієнко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 292-293http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159844Одним із важливих факторів впливу на результати діяльності закладів ресторанного господарства є попит на продукцію і послуги та тенденції його розвитку. Для того, щоб покращити прибуток на підприємстві, впливаючи на попит, потрібно вивчити не тільки самі методи дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, але і можливі види стану попиту. Задача підвищення ефективності діяльності підприємства передбачає аналіз стану і рівня попиту, підтримки на цьому рівні пропозиції. Задача управління попитом полягає в формуванні керуючого впливу на рівень, час і характер попиту так, щоб це допомогло організації в досягненні цілей, що стоять перед нею.ukресторанне господарстворесторанний бізнесОбґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесуArticle681.518.54