Привалова, Аліна ЮріївнаАліна ЮріївнаПриваловаДубєй, Юлія ВолодимирівнаЮлія ВолодимирівнаДубєй2023-06-222023-06-222023Привалова А. Ю. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Привалова Аліна Юріївна Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 473-475.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163689Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або звуження асортименту продукції, що продається, може мати різні рішення залежно від цілого комплексу конкретних умов: галузь, конкуренти, розміри підприємства та інші кон'юнктурні складові.ukформування асортименту підприємствауправління підприємствомтооварна політика підприємстваУправління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльностіArticle