Бровенко, ТетяніТетяніБровенко2023-02-022023-02-022022-06-13http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162131Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності торгових підприємств на ринку В2С. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон», діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші. Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту. 6 Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон». Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності торгових підприємств на ринку В2С. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон», діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші. Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту. 6 Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон». Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.ukВ2С СЕГМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту