Животченко, ЄгорЄгорЖивотченко2023-12-112023-12-112023-06-09http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165407У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду. У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як технології формування конкурентоспроможності підприємства. Проведено дослідження маркетингового середовища підприємства. 3 Обґрунтовано розвиток брендингу підприємства для формування та забезпечення його конкурентоспроможності. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій щодо просування бренду торгової марки ТОВ "ПБК "ТІТАН", яка може бути реалізована на практиці та забезпечить ефективну взаємодію з аудиторією. Бакалаврська робота складається з трьох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел та додатків.ukМАРКЕТИНГ, БРЕНДИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ТЕХНОЛОГІЯБрендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємстваArticle