Лупашко, Н.О.Н.О.ЛупашкоПоляков, В.М.В.М.Поляков2024-01-052024-01-052023Лупашко Н. О. Удосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреності / Лупашко Н. О., Поляков В.М. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 139-140.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165693Ефективність використання рухомого складу автомобільного транспорту і його продуктивність залежать від вантажопідйомності і середньої швидкості руху, а також сукупності техніко-експлуатаційних властивостей, які виявляються в процесі експлуатації і обумовлюють придатність рухомого складу до застосування в заданих експлуатаційних умовах. Тим часом продуктивність, особливо автопоїздів, істотно залежить від їх пристосованості до умов експлуатації. Ефективність автомобільного транспортного засобу (АТЗ) полягає у закладених на стадії проектування показників експлуатаційних властивостей. Однією із таких властивостей є маневреність.ukавтомобільний транспортгальмівний привідрухливий складУдосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреностіArticle629.113