Кравченко, БогданБогданКравченко2020-07-302020-07-302020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155893Об’єктом дослідження в роботі є компанія Hankuper s.r.o, що намагається організувати процес дистрибуції програмного забезпечення AdLock на нові ринки збуту. Предметом дослідження є математичні моделі, що застосовуються при прийнятті рішень вибору дистрибуційної компанії. Метою дослідження є покращення технології просування програмного продукту AdLock на нові ринки збуту. Методи дослідження: метод аналізу ієрархії, метод вибору на основі вибору нечітких відношень переваги, експертна система.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Практична цінність даної роботи полягає у можливості гнучкого врахування факторів, що впливають на вибір дистрибуційної компанії для компанії Hankuper s.r.o, та оптимальний вибір каналу просування.ukприватна компаніяпрограмаМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙОПТИМІЗАЦІЯвідношення перевагилогікаекспертна системаТехнологія просування продуктів на нові ринки збутуПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Кравченка Богдана Дмитровича групи 124-16-2 напряму підготовки 124 Системний аналізLearning Object