Безугла, Л. С.Л. С.БезуглаВаряничко, М. В.М. В.Варяничко2024-03-202024-03-202023Безугла Л. С. Формування ринку туристичних послуг / Безугла Л.С., Варяничко М. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 113-114.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166469З економічної точки зору під туризмом розуміється суспільно-економічна діяльність, яка об’єднує попит та пропозицію для забезпечення процесу купівлі-продажу туристичної продукції в певний час в певному місці.ukзакон попиту і пропозиціїтуризмФормування ринку туристичних послугArticle338.48