Деордієва, В. А.В. А.ДеордієваДоновська, Ю. В.Ю. В.Доновська2021-11-022021-11-022012Деордієва В. А.Управління диверсифікацією виробництва та продукції як один з ефективних засобів інноваційного розвитку ринку / Деордієва В. А., Доновська Ю. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 26-28http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159305Необхідність здійснення диверсифікації зумовлена зміною мети діяльності суб’єктів господарювання від отримання прибутку на збереження та забезпечення розвитку та визначається мотивами. До складу мотивів диверсифікації належать: стратегічні; соціальні; економічні; фінансові; техніко-технологічні; мотиви менеджерів.ukдиверсифікаціядиверсификациядиверсифікація виробництвадиверсификация производстваінноваційний розвиток ринкуинновационное развитие рынкаефективний засібэффективное средствоУправління диверсифікацією виробництва та продукції як один з ефективних засобів інноваційного розвитку ринкуArticle330.341.1