Тарасова, Наталія ЮріївнаНаталія ЮріївнаТарасова2020-12-082020-12-082020Тарасова Н. Ю. «Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичності / Наталія Юріївна Тарасова // Питання свідомості в міждисциплінарному вимірі : матеріали щорічної наук. міждисциплінарної конф. "Духовні аспекти сучасного світорозуміння", присвяченій 129-річниці пам'яті О. П. Блаватської, 8 травня 2020 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2020. – С. 44-47.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156784Вже в першій половині ХХ століття для Т. Адорно було очевидно, що пізньомодерне мистецтво, включене в систему масової виробничої комерціалізації, піддане глибоким антропологічним зсувам, змінює свої суспільні функції, змінюючись внутрішньо.Воно піддається всезагальному оречевленню та заплутується всуперечностях, відбиваючи об’єктивні антиномії. І в намаганні подолати в собі ці суперечності, доводить їх до крайнощів, одночасно позбавляючись сутнісних властивостей – дарувати ілюзії,перетворювати реальність в ідеальну. Неминуче сталося зіштовхування в естетиці протилежних тенденцій – «реставрації свідомого відходу від раціо» та протилежного прагнення тотальної раціоналізації. Але, як зауважував Адорно, це ж лише музика, де навіть питання контрапункту засвідчили непримиренність конфліктів.ukідентичністьінформаційна культураинформационная культура«Трансестетика» як естетика інформаційної культури та втраченої ідентичностіArticle130