Таран, І. О.І. О.ТаранКлименко, І. Ю.І. Ю.Клименко2018-03-122018-03-122017Таран І. О. Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією / І. О. Таран, І. Ю. Клименко // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 50. – С. 225-232.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151572У роботі розглянуто процес гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою «диференціал на вході». Виявлення та систематизація основних закономірностей розподілу потоків потужності в замкнутому контурі гідрооб’ємно-механічної трансмісії в процесі гальмування виконані з використанням розробленої в MatLab/Simulink програмної реалізації.В работе рассмотрен процесс торможения шахтного дизелевоза с гидрообьемно-механической трансмиссией, работающей по схеме «дифференциал на входе». Выявление и систематизация основных закономерностей распределения потоков мощности в замкнутом контуре гидрообьемно-механической трансмиссии в процессе торможения выполнены с использованием разработанной в MatLab/Simulink программной реализации.Research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission operating according to “input differential” schemes at cinematic disconnecting the engine from the wheels in terms of transport ranges of motion.ukhydrostatic mechanical transmissionstepless transmissioninput differentialmine diesel locomotivebraking processpower parameterskinematic parametersenergy parameterstransport ranges of motionгидрообъемно-механическая трансмиссиягідрооб'ємно-механічна трансмісіяпроцесс торможенияпроцес гальмуванняшахтний дизелевозшахтный дизелевозрудниковий дизелевозМоделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісієюModeling the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmissionArticle622.625.28