Ткаченко, Ігор МихайловичІгор МихайловичТкаченко2021-09-262021-09-262021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15905066 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 24 інформаційних джерел, 2 додатка. Об’єкт дослідження – інноваційна маркетингова діяльність малого торговельного підприємства з продажу ІТ продукції. Предмет дослідження – технологія та організація інноваційної діяльності торговельного підприємства. Мета роботи – обґрунтування й розробка методичних рекомендацій щодо здійснення інноваційної маркетингової політики малого торговельного підприємства на ринку ІТ-продукту.ukТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК ІТ-ПРОДУКТІВ, ІННОВАЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИФормування інноваційної маркетингової політики торговельної організаціїOther