Нечеса, Поліна ОлегівнаПоліна ОлегівнаНечеса2024-02-192024-02-192023-12Нечеса П.О. Управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП») / П.О. Нечеса. Д. : НТУ «ДП», 2023. с. 97.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166194Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасний підхід до управління конкурентоспроможністю; оцінено засади формування механізму управління конкурентоспроможністю харчового підприємства; розглянуто особливості формування конкурентних переваг шляхом інноваційного управління підприємством; досліджено фактори впливу на формування конкурентоспроможності птахівництва у регіонах; наведено загальну характеристику ПрАТ «МХП»; розглянуто організацію корпоративної соціальної відповідальності як основної складової конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «МХП»; обґрунтовано основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства; підвищено конкурентоспроможність ПрАТ «МХП» шляхом маркетингових заходів на основі бренд-підходу; оціненои ефективність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасний підхід до управління конкурентоспроможністю; оцінено засади формування механізму управління конкурентоспроможністю харчового підприємства; розглянуто особливості формування конкурентних переваг шляхом інноваційного управління підприємством; досліджено фактори впливу на формування конкурентоспроможності птахівництва у регіонах; наведено загальну характеристику ПрАТ «МХП»; розглянуто організацію корпоративної соціальної відповідальності як основної складової конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»; проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «МХП»; обґрунтовано основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства; підвищено конкурентоспроможність ПрАТ «МХП» шляхом маркетингових заходів на основі бренд-підходу; оціненои ефективність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «МХП»ukКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, КОНКУРЕНЦІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ, БРЕНД-ПІДХІДУправління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП»)Management of the competitiveness of an enterprise (based on the materials of Private JSC "MHP")Other