Шпекторенко, І. В.І. В.ШпекторенкоЛисенко, О. О.О. О.Лисенко2023-10-032023-10-032018Шпекторенко І. В. Комунікації та їх вплив на активацію персоналу / Шпекторенко І. В., Лисенко О. О. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 179-181http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164974Усі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби, використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, можливість. В умовах надання низької якості управлінських послуг тема комунікацій з персоналом особливо важлива, як інструмент, яких спроможний своєчасно відкоригувати поведінку працівників та впровадити нові навички, своєчасно виправити поведінку працівника та навчити його іншим поведінковим проявам.ukкомунікаціїдержавні службиуправлінські послугиделегування повноваженьКомунікації та їх вплив на активацію персоналуArticle35.08