Козаревич С.В.2025-06-162025-06-162025Козаревич С.В. Оцінка іміджу та гудвілу промислового підприємства / Козаревич С.В. // «Наукова весна» 2025 : матеріали XV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 26–28 березня 2025 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2025. – С. 239-240.https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/171014Управлінський облік відіграє ключову роль у формуванні та оцінці іміджу, гудвілу промислового підприємства. Він надає комплексну та об’єктивну інформацію про діяльність підприємства, яка є основою для формування уявлення про нього у зовнішньому середовищі. Підприємства функціонують у світі, де зміни відбуваються постійно. Зміни в потребах та вподобаннях клієнтів, посилення конкуренції, обмеження ресурсів, глобалізація бізнесу, нові можливості для його розвитку, розширення інформаційних мереж, доступність сучасних технологій та зростаюча роль людського фактору – все це зумовлює необхідність постійних змін в управлінні підприємством. У цих умовах інтелектуальні ресурси та здібності до їх використання набувають особливого значення, формуючи інтелектуальний капітал промислового підприємства, одним із компонентів якого є імідж. Світовий досвід свідчить про постійне зростання ролі інтелектуального капіталу загалом та іміджу зокрема як фактору конкурентоспроможності.ukоцінка іміджугудвілпромислове підприємствоОцінка іміджу та гудвілу промислового підприємстватекст::матеріали конференції::матеріали конференції::доповідь на конференції