Раціна, Т. В.Т. В.Раціна2022-08-252022-08-252022Раціна Т. В. Дистанційне навчання як форма організації освіти / Раціна Т. В. // «Наукова весна» 2022 : матеріали 12-ої Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 23-24 травня 2022 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 102-103http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161455Упровадження науки і сучасних інформаційних технологій у найважливіші сфери життєдіяльності суспільства, глобалізація соціально-економічного розвитку сучасного соціуму актуалізують професійне і творче осмислення підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти України. В сучасних умовах існує потреба отримання вищої освіти дистанційно, що викликано необхідністю навчатися без відриву від виробництва, отримання освіти людьми з обмеженими можливостями та тими, що перебувають за кордоном. Таку можливість надає дистанційне навчання, яке здійснюється завдяки інформаційно-освітнім технологіям і системам комунікації. Використання інструментів та методів дистанційної освіти має значну кількість переваг, а саме: можливість віддаленого доступу до навчальних матеріалів, застосування гнучких графіків навчання, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій, економія часу тощо. Дистанційне навчання є формою інноваційного менеджменту, що дозволяє більш ефективно здійснювати управління навчальним закладом та навчальним процесом.ukдистанційне навчанняформа освітиДистанційне навчання як форма організації освітиArticle378.147