Лапіна, ВікторіяВікторіяЛапіна2018-03-252018-03-252012Лапіна В. О. Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі / В. О. Лапіна // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – 2012. - № 24 (259). – Ч. ІІ. – С. 149–154.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151785У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів.ukнавчальний діалог, сократівський діалог, філософський діалог, принцип діалогізму, діалогічна філософія, особистісно-зорієнтоване навчання, мовленнєва компетентність.Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературіArticleУДК 81'243:378.147