Письменкова, Т. О.Т. О.Письменкова2017-10-032017-10-032014Письменкова Т. О. Деякі проблеми розробки та застосування засобів оцінки результатів навчання студентів // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 439-445.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150351Визначено особливості оцінки результатів навчання при компетентнісному підході до вищої освіти, зазначено складові та послідовність формування фонду засобів оцінки рівня сформованості компетентностей, згруповано принципи організації процесу оцінки результатів навчання.The features of learning outcomes assessment in competence-based approach to higher education, described the components and sequence of formation of the fund means of assessing the level of formation of competencies grouped principles of process evaluation of learning outcomes.ukрезультати навчаннякомпетентностіфонд засобів оцінкипринципи процесу оцінкиlearning outcomescompetences fund assets valuation principles of the evaluation processДеякі проблеми розробки та застосування засобів оцінки результатів навчання студентівOn development and application of students achivement evaluation system usageArticle378.146