Дементьєва, Н. В.Н. В.ДементьєваЛеонов-Дементьєв, А. О.А. О.Леонов-Дементьєв2021-11-082021-11-082012Дементьєва Н. В. Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інновацій / Дементьєва Н. В., Леонов-Дементьєв А.О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 55-56http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159335В умовах ринкової економіки такий невід'ємний критерій інновації як практичне втілення нової ідеї, виявляється тісно пов'язаним з критерієм її комерційної реалізації за допомогою появи на ринку нової (інноваційної) продукції або послуг. Іншими словами, інновація - це результат реалізації нових ідей та знань з метою їх практичного використання для задоволення певних запитів споживачів.ukспоживчі інноваціїпотребительские инновациимаркетингова класифікація інноваціймаркетинговая классификация инновацийринок інноваційних товаріврынок инновационных товаровмаркетингова діяльністьмаркетинговая деятельностьСпоживчі інновації в системі маркетингової класифікації інноваційArticle330.341.1