Таран, І. О.І. О.ТаранКлименко, І. Ю.І. Ю.Клименко2017-12-082017-12-082017Таран І. О. Розвиток комплексу математичних моделей та методик моделювання гідрооб'ємно-механічних трансмісій / І. О. Таран, І. Ю. Клименко // Форум гірників - 2017 : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 4 - 7 жовтня 2017 р. - Дніпро : НГУ, 2017. – С. 343-351.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150733Розглянуто питання комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб ' ємній передачі, були отримані шляхом вирішення складеної в роботі системи алгебраїчних рівнянь. Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза.ukгідрооб'ємна трансмісіягидрообъемная трансмиссиябезступінчата трансмісія шахтного дизелевозабесступенчатая трансмиссия шахтного дизелевозагідрооб'ємно-механічна трансмісіягидрообъемно-механическая трансмиссияматематичне моделювання в гірничій справіматематическое моделирование в горном делематематичне моделювання на транспортіматематическое моделирование на транспортемеханічна трансмісіямеханическая трансмиссияшахтний дизелевозшахтный дизелевозРозвиток комплексу математичних моделей та методик моделювання гідрооб'ємно-механічних трансмісійArticle622.625.2